FAQ

Hoe krijg ik mijn tickets? Hoe krijg ik mijn tickets?
Wanneer ontvang ik mijn tickets? Wanneer ontvang ik mijn tickets?
Wat betekent het als mijn tickets op aanvraag zijn? Wat betekent het als mijn tickets op aanvraag zijn?
Zijn er kortingen voor kinderen? Zijn er kortingen voor kinderen?
Heb ik mijn identiteitskaart nodig voor het inwisselen en ophalen van mijn tickets? Heb ik mijn identiteitskaart nodig voor het inwisselen en ophalen van mijn tickets?
Kan ik mijn tickets annuleren, retourneren of restitueren? Kan ik mijn tickets annuleren, retourneren of restitueren?
Ik heb een vraag of een klacht? Ik heb een vraag of een klacht?

Hoe krijg ik mijn tickets?

Alle tickets zullen als e-tickets/vouchers naar uw e-mailadres gestuurd worden! U dient uw e-tickets/vouchers te printen en een kopie mee te brengen naar Wenen, waar u ze op verzoek bij de evenementlocatie of de ontmoetingsplek van uw boeking dient te tonen. Het is zeer belangrijk dat u zorgvuldig alle informatie die geprint staat op de e-tickets/vouchers leest.
Terug naar FAQ

Wanneer ontvang ik mijn tickets?

Voor meeste evenementen geldt dat u uw tickets direct nadat u uw reservering heeft betaald en bevestigd, krijgt toegestuurd via de email. Voor evenementen op aanvraag gelden speciale voorwaarden, lees a.u.b. het antwoord op onderstaande vraag: ”Wat betekent het als mijn tickets op aanvraag zijn?”
Terug naar FAQ

Wat betekent het als mijn tickets op aanvraag zijn?

Voor sommige evenementen, vooral bij cabaret en/of een diner, dient de reservering bevestigd te worden door de locatie of onze plaatselijke leverancier in Wenen. Meestal neemt dit minder dan 48 uur in beslag, dus normaliter ontvangt u nog dezelfde dag een antwoord uit Wenen, of op z'n laatst de volgende dag (de eerstvolgende werkdag, indien de volgende dag in het weekend valt of een feestdag is). Dit noemen we "Een reservering op aanvraag". Wanneer uw reservering wordt bevestigd door de locatie of onze leverancier, zullen uw e-tickets/vouchers naar uw e-mailadres verzonden worden en zal de betaling worden afgerond. Indien uw boeking niet kan worden bevestigd, door de locatie of door onze leverancier (meestal omdat het evenement is uitverkocht) dan zullen wij u een e-mal sturen om u te informeren dat de reservering niet bevestigd is en dat de reservering geannuleerd wordt. Indien uw reservering geannuleerd en niet bevestigd wordt, wordt er geen geld overgemaakt en wordt de betaling niet afgerond.
Terug naar FAQ

Zijn er kortingen voor kinderen?

Ja, kindertickets (KIND) zijn beschikbaar voor veel van de door ons aangeboden bezienswaardigheden in Wenen. Het is belangrijk de leeftijdsgrens te verifiëren voor elk type ticket alvorens u reserveert, aangezien de leeftijdsgrens varieert.
Terug naar FAQ

Heb ik mijn identiteitskaart nodig voor het inwisselen en ophalen van mijn tickets?

Nee, de persoon die de e-tickets/vouchers toont op de locatie of op het ontmoetingspunt voor uw reservering zal toegang hebben tot het evenement, bezienswaardigheid of tour.
Terug naar FAQ

Kan ik mijn tickets annuleren, retourneren of restitueren?

Wanneer u uw kaarten heeft gereserveerd en betaald dan kunt u over het algemeen de tickets niet langer wijzigen, een terugbetaling ontvangen of uw boeking annuleren. Echter kunnen wij en de evenementlocatie proberen uw tickets door te verkopen aan andere klanten of proberen een restitutie te ontvangen maar we kunnen niks beloven. U kunt meer lezen over onze annuleringsbeleid bij “Contact” in het hoofdmenu.
Terug naar FAQ

Ik heb een vraag of een klacht?

Bij vragen of in het onwaarschijnlijke geval dat u klachten heeft, kunt u bij ons terecht, wij verzoeken u vriendelijk, contact met ons op te nemen door een email te sturen naar helpdesk@ticmate.com of ga naar “Contact” op onze website. Let er op dat alle vragen en/of klachten niet later dan 14 dagen na de voorstellingsdatum/wedstrijddatum/evenement datum naar ons gestuurd kunnen worden. Als we vragen en/of klachten na die 14 dagen krijgen dan zijn we niet in staat om u van dienst te zijn!
Terug naar FAQ

 

Nederlands
Ticmate
070 891 26 05 070 891 26 05 E-mail E-mail


In winkelwagen